تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳

تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳ چقدر است؟

 

با استفاده از نقشه utm مختصات دقیق یک ملک در حد سانتی متر مشخص می شود. به این ترتیب دیگر شاهد اختلافات ملکی میان افراد و همسایگان ناشی از تعارض متراژ نخواهیم بود. تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳ به عوامل مختلفی وابسته است و فاکتور های متنوعی در این امر دخیل است. با ما همراه باشید تا عوامل موثر در هزینه نقشه برداری یو تی ام را برای شما بیان کنیم.
تهیه نقشه یو تی ام نیاز به کارشناسان حرفه ای می باشد که در این امر تخصص لازم را دارند.

 

 

 

فاکتور های موثر در هزینه نقشه برداری utm

اینکه نقشه یو تی ام به چه منظوری تهیه می شود و برای چه کاری استفاده می شود از نظر فنی در تهیه آن موثر است. ارزانترین تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳ مربوط به نقشه هایی است که بار حقوقی ندارند.

تهیه نقشه یو تی ام در اداره ثبت ها، شهرداری، اداره آب، برق و گاز، سازمان منابع طبیعی، سازمان زمین شهری، دادگاه پرونده های ملکی و در کل هر سازمانی که با امور اراضی و ملک در ارتباط باشد ضروری است.

از فاکتور های موثر در تعرفه نقشه utm می توان به اهمیت نقشه از نظر فنی و حقوقی اشاره کرد. اینکه نقشه یو تی ام برای چه منظوری استفاده می شود نیز در هزینه نقشه یو تی ام و کیفیت آن موثر است.

به طور کلی تعرفه نقشه utm در سال ۱۴۰۳ از ۳ تومن به بالا می باشد.
برای تعیین هزینه دقیق نقشه یو تی ام، ملک مورد نظر ابتدا باید با دقت بررسی شود.
از دیگر عوامل موثر در هزینه نقشه یو تی ام متراژ ملک مورد نظر می باشد. مسلما هر چقدر مساحت ملک بیشتر باشد هزینه نقشه یو تی ام نیز افزایش پیدا می کند.
دستمزد کارشناس مربوطه نیز می تواند از عوامل موثر در هزینه نقشه برداری یو تی ام باشد. معمولا نقشه برداران تازه که تجربه کافی در این زمینه ندارند نمی توانند باکیفیت ترین و دقیق ترین نقشه را برای شما تهیه کنند. به همین دلیل تعرفه نقشه را کمتر از مقدار واقعی خود اعلام می کنند.
لذا پیشنهاد می شود به دنبال ارزانترین تعرفه اعلامی نباشید.

کاربرد های نقشه utm

  1. ثبت پلاک ملک مورد نظر در جایگاه خود
  2. بررسی موقعیت املاک
  3. کاهش اختلافات ملکی با مشخص نمودن پلاک ثبتی
  4. محاسبه دقیق متراژ و مساحت ملک در حد سانتی متر

اهمیت دستگاه تهیه نقشه utm

یکی از فاکتور های اساسی در تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳ دستگاه مورد استفاده می باشد. تهیه نقشه یو تی ام تنها تخصص نقشه برداران می باشد و افراد دیگر مانند ساختمان سازان و مهندسان عمران صلاحیت این کار را ندارند، حتی اگر توانایی کار با دستگاه های مربوطه را داشته باشند.

نقشه بردار باید از بهترین و جدیدترین دستگاه ها برای تهیه نقشه یو تی ام استفاده کند. به این ترتیب نقشه تهیه شده دقیق و باکیفیت و همچنین مورد تایید تمامی سازمان ها خواهد بود.

آیا نقشه برداری یو تی ام به تخصص نیاز دارد؟

اگر چه در نگاه اول به دست آوردن مختصات ملک کاری آسان به نظر می آید در حالی که به دست آوردن مختصات ملک بدون توجه به دقت اندازه گیری کاری اشتباه می باشد. برخی افراد تصور می کنند با استفاده از تلفن همراه نیز می توان مختصات دقیق ملک را به دست آورد. در حالی که این تصور کاملا غلط است و تهیه نقشه utm بدون در نظر گرفتن دقت اندازه گیری کاری اشتباه است.

اگر می خواهید محصول نهایی تهیه شده از ملک قابل استفاده باشد و دوباره کاری انجام ندهید، باید تهیه نقشه utm با بهترین ابزار ها و به دست افراد متخصص که از دانش کافی بهره مند هستند بسپارید. همچنین باید بدانید بهترین ابزار ها با دقت بالا اگر به دست افراد ناشی سپرده شود نتایج خوبی در پی نخواهد داشت.

دقت در محاسبه مختصات از خود مختصات مهم تر است و نقشه ای که بدون دقت کافی تهیه شده باشد قابل استفاده نخواهد، بود زیرا مراکز و سازمان ها آن را قبول ندارند.

همچنین در برخی موارد به دنبال تهیه نقشه یو تی ام باید مهر کارشناسی رسمی را نیز داشته باشد. لذا تهیه نقشه یو تی ام را به دست کارشناسان رسمی دادگستری بسپارید تا دیگر مشکلی برای شما پیش نیاید.

 

هزینه دقیق برای تهیه نقشه یو تی ام ۱۴۰۳ چقدر است؟

همانطور که اشاره کردیم متراژ ملک مورد نظر در هزینه نقشه موثر است. همچنین میزان فعالیتی که برای به دست آوردن مختصات دقیق گوشه های ملک با استفاده از دستگاه جی پی اس دقیق و دوربین نقشه برداری مورد نیاز است محاسبه می شود.
به این ترتیب برای اطلاع دقیق از هزینه 
تهیه نقشه utm ملک مورد نظرتان می توانید با تیم حرفه ای کارشناسان البرز تماس بگیرید و از تعرفه نقشه برداری ملک خود آگاه شوید.

سخن پایانی به سروران ارجمند

تهیه نقشه یو تی ام با دو روش دوربین نقشه برداری و یا بکار گیری دستگاه GPS دو فرکانسه صورت می گیرد. برای داشتن نقشه ای با کیفیت تر و تسریع در روند تهیه نقشه یو تی ام بهتر است این نقشه ها توسط کارشناس اداری و یا کارشناس رسمی دادگستری صورت گیرد. به این ترتیب مهر کارشناسی را نیز دارا خواهد بود.

تیم مجرب کارشناسان البرز نقشه یو تی ام را با جدیدترین و به روز ترین تجهیزات توسط افراد باتجربه و متخصص انجام می دهد.
برای کسب اطلاع دقیق از تعرفه نقشه برداری utm ۱۴۰۳ و 
قیمت نقشه برداری یو تی ام در کرج می توانید از طریق راه های ارتباطی زیر با ما در تماس باشید و از مشاوره های رایگان بهره مند شوید.
گروه رسمی کارشناسان البرز به دلیل اعتبار و تجربه کافی در این حوزه توانایی نقشه برداری utm از ملک شما را با بهترین و دقیق ترین کیفیت دارد و در همه ادارات و سازمان ها مورد تایید خواهد بود.

۵
از ۵
۱ مشارکت کننده